Pet aplikacij, ki pri otrocih spodbujajo logično mišljenje in sposobnost reševanja problemov

Aplikacije za spodbujanje logičnega razmišljanja

Analitično mišljenje in sposobnost reševanja problemov sta zelo pomembna v vsakodnevnem življenju naših otrok in mladostnikov. Predstavljamo vam pet najbolj priljubljenih aplikacij, ki to spodbujajo.

Spodnje aplikacije vsebujejo vse potrebne pripomočke in dodatne vire, ki otroke in mladostnike spodbujajo k učenju programiranja, z njihovo uporabo pa se izboljša tudi logično razmišljanje in sposobnost reševanja problemov. In kar je še najboljše – vse to skozi zabavo!

1.  Scratch  in  Scratch Junior

Scratch Junior je zelo priročen in primeren, če je vaš otrok star od dveh do štirih let in potrebuje prilagojen uvod v programiranje. Otroci lahko izbirajo med pestrim naborom vlog, likov in slik ter postavljajo različne module, sestavljajo navodila ter enostavna ponavljanja ukazov. Končni rezultat je tako na primer mačka na plaži, ki jo mora otrok s tremi ukazi ali koraki postaviti čim bližje morju, kjer se nato igra v pesku.

Scratch je primeren za otroke od sedmega leta dalje, ukazi pa so že bolj podobni stavkom, ne znakom. Oglejte si video, kako aplikacija na enostaven način prikaže osnove programiranja.

Obe aplikaciji sta na voljo tako v trgovini App Store kot v Google Play.

 

2. Cargo-bot

Ta aplikacija je namenjena otrokom, starejšim od deset let. V času, ko nas vse bolj obkrožajo boti, lahko otroku ponudimo možnost, da se z njimi prvič srečajo na popolnoma naraven način. Cargo-bot meri na to, da bi se otrok med kodiranjem in ukvarjanjem z boti zabaval. Aplikacijo sestavlja uvodni del, v katerem se otrok spozna z njenimi osnovnimi značilnostmi, temu pa sledijo igre, ko mora upravljati z botom. Čim manj bodo otroci uporabljali vgrajeno pomoč, tem več točk bodo lahko dosegli: takšen način dela spodbuja otroke, da sami razmišljajo o rešitvah in so pri iskanju rešitev učinkoviti.

Aplikacija je na voljo v trgovinah App Store, Google Play in Microsoft Store.

3. Daisy the Dinosaur

To je odlična aplikacija, s katero se programiranja učijo že tri- in štiriletni otroci. Namesto gole kode in stroge programerske terminologije uporablja ta aplikacija grafične elemente, ki poenostavijo izvedbo ukazov s preprostimi elementi »primi-spusti«. Ti so popolnoma brez besedila, zato ni potrebno, da znajo otroci brati. Otrokom je dinozaver, s katerim se igrajo, izredno simpatičen, hkrati pa poveča njihovo zagnanost in željo po upravljanju igre.

Aplikacija je na voljo le v trgovini App Store.

4. Hopscotch

Aplikacijo je ustvarilo isto podjetje kot že omenjeno Daisy, a razlika med njima je ta, da je Hopscotch namenjena starejšim otrokom, vsaj med sedmim ali osmim letom starosti, ki že znajo brati in zapisovati ukaze, ki jih vidijo na zaslonu. Otroci lahko s preprostimi elementi »primi-spusti« ustvarjajo ponavljajoče se in pogojne ukaze. Aplikacija je odlična za učenje programiranja za otroke v navedeni starosti.

Aplikacija je na voljo v trgovini App Store.

5. Box Island

Aplikacijo so ustvarili pri code.org z namenom predstaviti programiranje kar se da zabavno. Igra vključuje sestavljanko, ki jo otroci upravljajo z osnovnimi algoritmi, ko prepoznavajo vzorce, zaporedja, ponavljanja in pogojne ukaze. Prvih deset stopenj igre je brezplačnih, ostale pa so plačljive.

Aplikacija je na voljo tako v trgovini App Store kot Google Play.

Zaupajo nam