8 jedi, ki gredo z roko v roki s programiranjem

digitalschool

Programiranje je lahko izčrpujoče. So trenutki, ko otroka med programiranjem preplavijo občutki užitka, a sledijo jim tisti utrujajoči, zmedeni, brezizhodni. Pomembno je, da tudi hrana za programiranje poskrbi za možgane.

Kar dajemo v svoj in otrokov želodec lahko ustvarja ogromno razliko tudi v kvaliteti razmišljanja. Katera hrana se povezuje s kodiranjem in kaj je tisto, kar spodbuja delovanje malih sivih celic?

Sušeno meso

Sušeno meso ima veliko vsebnost proteinov, kar je izredno pomembno pri psihičnih in mentalnih aktivnostih. Je nepogrešljiv del jedilnika takrat, ko nas v bližnji prihodnosti čaka težek projekt, ki ga moramo opraviti z odliko. Če se bolj nagibate zdravi verziji mesa, izberite puranje meso namesto govejega.

Borovnice

Borovnice smatramo kot superhrano za možgane, saj vsebujejo veliko antioksidantov, ki blagodejno vplivajo na spomin. Če si ne morete zapomniti snovi, poskusite vase spraviti nekaj borovnic. Je idealna hrana za programiranje.

Hrana za programiranje

Temna čokolada

Temna čokolada na možgane vpliva podobno, kot borovnice. Spomin se bo izboljšal, prav tako pa bo vidna razlika v razpoloženju in koncentraciji.

Hrana za programiranje

Mešanica suhega sadja

Med prehranjevanjem s suhim sadjem to “opravilo” ne zahteva razmišljanja, saj se roka avtomatsko iztegne proti skledi s hrano in se pripelje do ust. Ustvarite lahko celo svojo lastno mešanico oreščkov in suhega sadja, ki vam je pogodu. Vrhunska hrana za programiranje.

Arašidi

Arašidi so prav tako eno od jedi, ki med prehranjevanjem ne zahteva veliko razmišljanja. Vsebujejo naravna olja, maščobe, proteine … Vse tisto, kar telo potrebuje, ko se počuti izčrpano.

Hrana za programiranje

Bananin čips

Banane vsebujejo veliko vitaminov in mineralov, ki blagodejno prispevajo k delovanju možganov. Bananin čips je prigrizek, ki bo vas in vašega otroka pri programiranju držal na visokem nivoju.

Sončnična semena

Sončnična semena vsebujejo vitamin B, ki vpliva na boljše počutje in kognitivne sposobnosti. Če ne marate ovojev, kupite tiste, ki so že očiščene in pripravljene na takojšnje konzumiranje.

Hrana za programiranje

Granola

Poleg proteinov in vitaminov telo potrebuje tudi primerno dozo oglikovih hidratov, kar pridobi z granolo. Granola vsebuje tako ogljikove hidrate, kot vlaknine, ki so izredno pomembne pri višanju nivoja energije. Ni ena tistih jedi, zaradi katere se vam nivo sladkorja hitro spusti, njena prednost pa je tudi ta, da jo lahko dobimo v več različnih okusih.

In še nekaj …

Bodite pozorni, da boste vas in svojega otroka vedno primerno hidrirali. Ko se dehidrirana oseba pojavi pred svetlim ekranom z majhnimi črkami, rezultat ni nikoli produktiven. Prav tako bodite pozorni na zadostno količino spanca.

Hrana za programiranje