#ostanidoma – DIY namizna igra za programerje

Je še komu misel, da mora v času hitrega širjenja novega virusa ostati doma, popolnoma dolgočasna? Ne skrbite, tudi aktivnosti znotraj štirih sten so lahko zabavne. Bodimo odgovorni, ostanimo doma in si raje čas krajšajmo z igrami. Spodnja DIY namizna igra je kot nalašč za bodoče programerje.

Ustvarite svojo namizno programersko igro kar doma. In to brez računalnika!

Potrebujete:

  • Navadno belo tablo oz. tablo za plakate
  • Barvne lepilne trakove
  • Samolepljive listke
  • Figurice superherojev
  • Lego kocke (ali karkoli drugega podobnega)

Najprej ustvarite ploščo

Vzemite tablo – na njej boste morali narisati mrežo s čim bolj ravnimi črtami. Da vam to uspe, vam predlagamo, da za »risanje« mrežnih črt uporabite barvne lepilne trakove. Od enega do drugega traku vzporedno naj bo prostora za dolžino samolepljivega listka, presečne črte pa naj bodo ena od druge oddaljene za eno širino samolepljivega listka. Seveda lahko za pripravo mreže uporabite tudi ravnilo in svinčnik, a poskusite, kako vam gre, če se poigrate z lepilnim trakom.

Ukazi za programiranje

Uporabljamo tri ukaze: naprej, obrni levo in obrni desno. Ni potrebno označiti vseh post-it listkov s temi ukazi, temveč je dovolj, da omenjene ukaze narišete samo na spodnje.

Postavite ovire

Če na prazne prostore v mreži ne postavite dovolj ovir (lego kock), igra ne bo zabavna. Postavite jih na katerekoli kvadrate, a odrasla oseba naj ima nadzor nad tem, da hitro preveri, ali je mreža oviram navkljub prehodna.

Določite končno točko

Zapomnite si – igra ima lahko različno težavnost, kadarkoli jo boste igrali. Sami izberete lokacije ovir in sami določite, v katerem praznem polju bo končna točka. Ta je lahko označena tudi z mandljem ali rozino – po želji. Več oseb ima lahko v lasti več superjunakov, s katerimi se premika po polju.

Ne pozabite na začetno točko

Na začetni točki je lahko vaš junaj obrnjen v katerokoli smer.

Zapišite kodo

No, pa začnimo! Zapišite kodo. Potrebujete veliko prostora, na katerem boste s samolepljivimi listki zapisali zaporedja premikov vaše figurice. Kdo bo najhitreje našel pot do končne točke in kdo se bo najbolj spretno izogibal oviram? Ne pozabite, najprej nastavite kodo z listki, potem pa premikajte figurice in preverite, ali ste zaporedje zapisali na pravilen način. Figura se ne more hkrati obrniti v levo in iti eno polje naprej – to sta namreč dve potezi s samolepljivimi listki.

Ali ne ponuja ta DIY namizna igra nešteto možnosti za zabavo? Ravno prav za ta čas, kajne?

 

(Vir: https://littlebinsforlittlehands.com/superhero-computer-coding-game-without-a-computer/)

Temni spletProgramiranje med počitnicami