Tečaj programiranja 2D iger in mobilnih aplikacij

Tečaj je razdeljen v dva sklopa. Prvi sklop učenja programskih konceptov v Scratch. Tečajniki bodo ustvarjali interaktivne zgodbe, igre in animacije z uporabo Scratch vizualnega programskega jezika, ki temelji na blokih. Naučili se bodo, kako ustvariti lastne sprite, scene, zvoke itd. Naučili se bodo graditi različne težavnostne stopnje znotraj iger, lastne like, kako se klonira, dodajanje skritih črt, drsna ozadja in kako sprogramirati zahtevnejše 2D igre.

V drugem sklopu pa se učijo programskih konceptov s programiranjem mobilnih aplikacij in programov s pomočjo spletne aplikacije MIT APP Inventor, ki je program za programiranje mobilnih aplikacij v Android okolju. Izdelovali bodo interaktivne aplikacije z uporabo različnih senzorjev, kot so senzor časovnika, senzor pospeška, senzor bližine, senzor pedometra, senzor orientacije, senzor lokacije itd. Spoznali bodo tudi podatkovne baze in kako shraniti in pridobiti podatke iz svoje aplikacije. Ob koncu tečaja bodo tečajniki sposobni ustvariti svojo aplikacijo.

O TEČAJU

• do 14 udeležencev na tečaj
• minimalno število tečajnikov 6
• primerno za začetnike
 1 x tedensko po 120 min
• učenje v skupini do 14 otrok, od 9 do 12 let
• trajanje 1 šolsko leto

NA TEČAJU BODO OTROCI

osvojili osnovne koncepte programiranja (sekvenca, algoritem, zanka, pogojniki, dogodki, gnezdene zanke…),
• spoznali metode reševanja problemov,
• naredili vsaj 20 lastnih projektov, mobilnih aplikacij in iger,
se spoznali z Front-end in Back-end programiranjem,
naučili uporabljati različne senzorje, kot so senzor časovnika, senzor pospeška, senzor bližine, senzor pedometra, senzor orientacije, senzor lokacije itd.,
spoznali podatkovne baze in kako shraniti in pridobiti podatke iz svoje aplikacije, • razvijali inovativnost, ustvarjalnost in delo v skupini.

PROGRAMI, KI JIH UPORABLJAMO

• Scratch
• Mobile MIT App Inventor

SPLOŠNI POGOJI

tečaji potekajo tekom šolskega leta od oktobra do konca meseca maja
v času šolskih počitnic in praznikov se tečaji ne izvajajo
v primeru prijave dveh ali več otrok iz iste družine nudimo 5% popust na tečajnika, enako velja, če otrok obiskuje 2 tečaja
račune pošiljamo mesečno, začetek tekočega meseca na e-naslov, katerega ste oddali ob prijavi
prijava vas ne zavezuje, da tečaj obiskujete celo šolsko leto, odjava je mogoča in sicer nam na info@digitalschool sporočite, da želi tečajnik prenehati obiskovati tečaj 10 dni pred pričetkom novega meseca

CENA

Cena tečaja v učilnici (1x tedensko, 120 min): 79 € na mesec
Cena tečaja v učilnici (1x tedensko, 120 min): 69 € na mesec
Slovenj Gradec : subvencionirana cena 41 € na mesec, omejeno število prijav

Lokacije in termini

Ljubljana

Leskoškova 4
1000 Ljubljana (BTC)

Ponedeljek 18:00 – 20:00
Torek 18:00 – 20:00
Sobota 10:30 – 12:30

Ljubljana

Tehnološki park Brdo, stavba B
1000 Ljubljana

Torek 18:00 – 20:00
Četrtek 18:00 – 20:00

 

Slovenj Gradec

Fakulteta za tehnologijo polimerov, Ozare 19, 2380 Slovenj Gradec

Ponedeljek 18:00 – 20:00

 

Spletni tečaj

Tečaj poteka preko Digital School spletne učilnice

Ponedeljek 18:00 – 20:00
Sreda 18:00 – 20:00

 

Informativna prijava

Preko spodnjega obrazca lahko oddate informativno prijavo. Izberite želen program in termin, ki vam ustreza. Po oddani informativni prijavi vas bodo naši svetovalci konktaktirali in se z vami dogovorili glede vseh podrobnosti. Za dodatne informacije pokličite na 070 761 222.

Želim prejemati e-novice na zgoraj vpisani elektronski naslov.

Prijava na novice